preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Kukuljevića Sisak

Login
Moto škole

"Jedina obrazovana osoba je ona koja je naučila kako  učiti i kako  se mijenjati."

Carl Rogers

Kalendar
« Travanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 11. 2018.

Ukupno: 76003
Ovaj mjesec: 1207
Ovaj tjedan: 90
Danas: 90
Tražilica
Korisni linkovi
vijesti
Spremnost za polazak u školu
Marina Smiljanić / datum: 25. 6. 2020. 10:53

       Spremnost za polazak u školu

Osim znanja čitanja i pisanja , spremnost podrazumijeva fizičku te psihičku zrelost. Ova potonja čak je i važnija od činjenice zna li predškolac slova.

Psihička zrelost uključuje emocionalnu(primjerene reakcije i kontroliranje ponašanja) te socijalnu koja znači da se može prilagoditi novim situacijama, uključiti u grupu, izvršavati obveze te sklapati prijateljstva.

Dijete bi pri polasku u školu trebalo pravilno držati olovku, znati napisati svoje ime velikim slovima, razumjeti odnose u prostoru (gore, dolje, izvan, ispred..) te vremenu (jutro, podne večer).

Poželjno je da pravilno izgovara sve glasove, pravilno se gramatički izražava te da zna definirati jednostavne pojmove. Vrlo je važno da savlada sintezu, apstrakciju i generalizaciju jer su to osnove za učenje. Važno je da ima hotimičnu pažnju koja u 1. razredu varira između 10 i 15 minuta. Pažnja je rezultat vježbe i preduvjet za praćenje nastave.

Jedan od važnih preduvjeta za uspješan početak školovanja je samostalnost. Tu roditelji imaju najvažniju ulogu. Od školarca se puno očekuje: da se odvoji od roditelja, provede dan u školi, vodi računa o svojim stvarima, zadaćama, zaduženjima, samostalno obavlja higijenske potrebe, donosi odluke, poštuje autoritet i pravila funkcioniranja u grupi. Roditelji ne smiju prije škole sve raditi umjesto djeteta.

Dijete koje kreće u 1. razred donosi sa sobom slike svog doma, zajednice, vrtića i prijatelja s kojima se druži. Vidljivo je u razredu da je najdublji utjecaj na učenika ostavio roditelj, ili oba i njihov odnos prema drugima. Roditelj je djetetu glavno mjerilo za razlikovanje dobra i zla (lošeg).

Roditelj kod djeteta svojim primjerom potiče dijete na slobodu i kreativno razmišljanje. Na primjerima iz života uči ga tzv logiku srca, donošenje odluka za osobno samovrednovanje, za procjenu postupaka i posljedica koje one donose. Ponekad je dobro naučiti dijete da život nije bajka. Pokazujući sva svoja raspoloženja, roditelj uči dijete o snazi volje i izdržljivosti, što su sve krize i odricanje da bi dostigli neki cilj. Redovitom komunikacijom roditelj prenosi i optimističan životni stav, spremnost za otvoreno izražavanje osjećaja i poštivanja tuđeg mišljenja.

Kao što vidite pred Vama je puno „posla“ da pripremite svoju djecu ne samo za školu nego i za život općenito!

Za sva  Vaša pitanja sam na raspolaganju,

Marina Smiljanić,pedagoginja


[OPŠIRNIJE]



Peti razred: vrijeme novih početaka i promjena
Marina Smiljanić / datum: 25. 6. 2020. 10:13

Peti razred: vrijeme novih početaka i promjena

 

Peti razred je velika prekretnica u životu svakog školarca i njegovog roditelja. Određena sigurnost, zaštićenost i omiljena učiteljica zauvijek ostaju lijepa uspomena na same početke školovanja.

 

Budućeg je učenika petog razreda potrebno pripremiti kako ubuduće više neće imati jednog učitelja za većinu predmeta, već će dobiti i nove predmete poput Zemljopisa i Povijesti. Sada će imati razredno vijeće i razrednika koji će voditi brigu o cijelom razredu. Predmetni nastavnici imaju svoj individualan način rada i pristup poučavanju i djetetu je važno znati kako će svaki nastavnik imati svoja očekivanja.

Količina gradiva će biti opširnija i zahtjevnija, a od njih se očekuje veća interakcija i aktivnost za vrijeme nastave kao i vlastite brige za ocjene i napredak.

Mnoga se djeca koja nemaju , ali i ona koja imaju razvijene radne navike na početku petog razreda osjećaju izgubljenima. Ako vidite da vaše dijete ima problema s organizacijom vlastitog vremena, zajednički napravite raspored školskih i izvanškolskih aktivnosti i obveza.

Neka učenje i pisanje zadaća bude uvijek u isto vrijeme na određenom mjestu, a roditelji trebaju pomagati samo kad je pomoć doista neophodna. Ako problem nadilazi vaše mogućnosti potražite pomoć predmetnog učitelja. Najvažniji cilj je pomoći djetetu da se osamostali i preuzme odgovornost za svoje školske obveze, ocjene i konačan uspjeh, ali isto i kako se nositi s eventualnim neuspjehom.

 

Vi kao roditelj najbolje poznajete svoje dijete, njegove vrline i mane. Ukoliko  dijete npr. baš

ne voli čitati i vodite borbu s lektirama, uvijek možete potaknuti ga da preko ljeta pročita koju lektiru. Pred kraj ljeta može se podsjetiti starog gradiva iz četvrtog razreda,  ponoviti tablicu množenja, engleski jezik i sl kroz igru i animacije. To će dobro doći za njihovu sigurnost i stabilnost. Iako u ovo vrijeme koronavirusa i nastave na daljinu , djeca vjerojatno nisu usvojila sadržaje u mjeri kako bi to bilo u normalnim okolnostima ipak ima elementarnih znanja koje treba ponoviti.

 

Igraonice i nevine dječje igre odjednom će zamijeniti drugačija vrsta druženja, neki novi prijatelji i okolina. Više vremena će provoditi u svojoj sobi uz dugačke telefonske razgovore, dopisivanja što sve najavljuje novo doba  adolescencije. Upravo je peti razred određena prekretnica kada dijete dobiva , ali i iziskuje više slobode s obzirom da će se početi kretati među djecom iz starijih razreda. Tu uvijek postoji određena mogućnost od eventualnih stranputica i loših odabira. Svako dijete se želi osjećati prihvaćeno, popularno i ne voli odskakati od svojih vršnjaka i zbog toga su neki učenici spremni na ekstravagantne i drastične poteze kako bi se uklopili u novu okolinu. Prije nego vaše dijete krene u peti razred iskreno i otvoreno razgovarajte o svim opasnostima koje  vrebaju poput alkohola, cigareta, droga itd. Objasnite djetetu koliko štetno takvi odabiri mogu utjecati na njega i cijelu vašu obitelj.

 

Nije u izgledu sve – poželjno je poticati dijete da pronađe svoj stil, a ne kopira tuđi. Uzrok mnogih svađa, prepiranja i nesuglasica upravo je odjeća i različiti gadgeti na kojima djeca znaju nemilosrdno inzistirati ne bi li se uklopili među svoje vršnjake, ali i one starije. S obzirom na tešku financijsku i ekonomsku situaciju s kojom se bori veliki broj roditelja, vrlo je teško reći djetetu“Ne“. U tim situacijama , ali bez obzira na kućni budžet važno je djetetu usaditi prave vrijednosti i naučiti kako se oduprijeti okolini.

I na kraju – peti je razred veliki korak i novi put u životu jednog školarca. Početni se šok  lakše može prevladati uz pravovaljane informacije i pripremu. Otvoren i iskren razgovor između roditelja i djece kao i obostrana očekivanja uvijek su najbolji način kako krenuti pravim putem. Ionako nema problema i situacije koji se ne mogu riješiti.

 

Pozdrav svima, pedagoginja


[OPŠIRNIJE]



Osjećaj smisla – drugi čarobni sastojak formule za učenje
Nenad Potkonjak / datum: 29. 4. 2020. 12:23

Osjećaj smisla – drugi čarobni sastojak formule za učenje

 

Odličan tekst kolegice Dinke Juričić,vrijedi pročitati!

 

http://www.skolskiportal.hr/kolumne/osjecaj-smisla-drugi-carobni-sastojak-formule-za-ucenje/?fbclid=IwAR3Xqq9kYOOvwH2Au1QXntb-_ry2hacgaJuXmhkJ0bkbtU7ChH63hs6e1tE
 
 
                        Marina Smiljanić,stručni suradnik pedagog

[OPŠIRNIJE]



Najvažnije aktivnosti koje trebate raditi s djecom u izolacij
Nenad Potkonjak / datum: 22. 4. 2020. 19:24

INTERVJU dr. Ranko Rajović: ‘Ovo su najvažnije aktivnosti koje trebate raditi s djecom u izolaciji!’

Klikom na poveznicu pročitajte odlične savjete što raditi s djecom u izolaciji.

https://www.roditelji.hr/obitelj/intervju-dr-ranko-rajovic-ovo-su-najvaznije-aktivnosti-koje-trebate-raditi-s-djecom-u-izolaciji/

                                               Marina Smiljanić,stručni suradnik pedagog


[OPŠIRNIJE]




[OPŠIRNIJE]



Kako povećati koncentraciju kod djece
Nenad Potkonjak / datum: 17. 4. 2020. 08:56

Kako povećati koncentraciju kod djece?

 

                                         

                                           Iva Gavranović,stručni suradnik defektolog


[OPŠIRNIJE]



Tusam za tebe
Nenad Potkonjak / datum: 15. 4. 2020. 20:02

Tu sam za tebe 

 

Radio Quirinus-radijska emisija  u kojoj dr.Suzana Fabijanić odgovara na pitanja i savjetuje o važnosti mentalnog zdravlja. Radnim danom od 9:30 sati.

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1574101872756259&id=184083035091490?sfnsn=mo&extid=K70hotLHf7gwLsot (15.4.2020.)


[OPŠIRNIJE]



Svjetski dan svjesnosti o autuzmu
Nenad Potkonjak / datum: 2. 4. 2020. 15:23
          
 
Svjetski je dan svjesnosti o autizmu, a anonimni roditelji podijelili su što bi htjeli da ljudi znaju o njihovoj djeci i poremećaju iz spektra autizma.Opširnije na poveznici.
 
https://miss7mama.24sata.hr/roditelji/sretna-mama/dirljive-poruke-koje-roditelji-djece-s-autizmom-zele-da-znate-9880

 

M.Smiljanić i I.Gavranović,stručni suradnici

[OPŠIRNIJE]



Kako prepoznati lažne vijesti
Nenad Potkonjak / datum: 1. 4. 2020. 20:00

Kako prepoznati lažne vijesti?

 


[OPŠIRNIJE]



Preporuke o organizaciji radnoga dana učenika tijekom održavanja nastave na daljinu
Nenad Potkonjak / datum: 30. 3. 2020. 12:47

Preporuke o organizaciji radnoga dana učenika tijekom održavanja nastave na daljinu

Preporuke Ministarstva znanosti i obrazovanja o organizaciji radnog dana učenika tijekom održavanja  nastave na daljinu za učenike razredne  i predmetne nastave  možete pročitati klikom na poveznicu.

https://skolazazivot.hr/preporuke-o-organizaciji-radnoga-dana-ucenika-tijekom-odrzavanja-nastave-na-daljinu/

M.Smiljanić,N.Potkonjak,I.Gavranović,stručni suradnici


[OPŠIRNIJE]



Preživjeti izolaciju – nošenje sa simptomima koje nam donosi karantena
Nenad Potkonjak / datum: 30. 3. 2020. 11:36

Preživjeti izolaciju – nošenje sa simptomima koje nam donosi karantena

 

 

 

 

Kako koronavirus uzima sve više maha, tako je mnogima sugerirano da ostaju u svojim domovima (karantene, samoizolacije i sl.). Ta vrsta "društvenog distanciranja" smatra se ključnom za usporavanje širenja virusa i smanjivanje opterećenja zdravstvene infrastrukture. Nekima se ideja samoizolacije može činiti kao ostvarenje sna. Druge će ideja odsječenosti od vanjskog svijeta, bili sami ili sa samo nekoliko bliskih članova obitelji, ispuniti strahom i očajem. Bilo kakav oblik izolacije može biti štetan za naše raspoloženje jer dobivamo dojam „zaglavljenosti“ sa vlastitim mislima. Osobito je teško pojedincima koji imaju problema s mentalnim zdravljem i oslanjaju se na pomoć stručnjaka, a sada je ne mogu dobiti. Kada smo bolesni, teško nalazimo motivaciju za osnovne stvari. Kada to uparimo s, recimo, depresijom, još je teže pronaći energiju da ustanemo iz kreveta i brinemo o sebi.

Dio onoga što uzima tako veliki danak za mentalno zdravlje tijekom pandemije jest da se radi protiv iskonskog ljudskog društvenog instinkta da utjehu tražimo u većoj grupi - bilo da je riječ o obitelji, prijateljima, susjedima ili suradnicima. Ljudi su po prirodi društvena bića i druženje im je mehanizam nošenja sa stresom koje nose tragedije ili katastrofe, a sada nam je rečeno da se s time nosimo držeći se podalje jedni od drugih. Uobičajeni izvori stresa u ovom razdoblju uključuju pad smislenih aktivnosti, osjetilnih podražaja i društvenog angažmana; kod nekih financijske probleme zbog nesposobnosti za rad i nedostatak pristupa tipičnim strategijama suočavanja poput odlaska u teretanu ili odlaska u crkvu.

Što sve možemo očekivati?

Uobičajeno je osjetiti anksioznost ili zabrinutost zbog sebe ili članova svoje obitelji koji bi mogli biti izloženi COVID-19 i širiti ga drugima. Također je normalno brinuti oko pribavljanja hrane i osobnih potrepština, izostanka s posla ili izvršavanja obiteljskih obveza. Neki ljudi mogu imati problema sa spavanjem ili usredotočenjem na svakodnevne zadatke.

Prekid rada i drugih značajnih aktivnosti prekida našu svakodnevnu rutinu i može rezultirati osjećajem tuge ili niskog raspoloženja. Produljeno vrijeme provedeno kod kuće također može izazvati osjećaj dosade i usamljenosti.

Gubitak posla i osobne slobode povezane s izolacijom i karantenom mogu biti frustrirajući. Također možete osjetiti ljutnju ili ogorčenost prema onima koji su izdali naredbe o karanteni ili izolaciji ili ako smatrate da ste izloženi virusu zbog nepažnje druge osobe.

Ako ste bolesni ili ste bili izloženi nekome tko ima COVID-19, možda ćete se osjećati stigmatizirani od strane drugih, koji se boje da će oboljeti od bolesti ako komuniciraju s vama.

Kako se nositi s izolacijom?

Ograničite čitanje vijesti (i to samo iz pouzdanih izvora)

Važno je dobiti točne i pravovremene javnozdravstvene informacije u vezi s COVID-19, ali prevelika izloženost virusu u medijima može dovesti do pojačanog osjećaja straha i tjeskobe. Psiholozi preporučuju usklađivanje vremena provedenog na vijestima i društvenim medijima s drugim aktivnostima koje nisu povezane s karantenom ili izolacijom, poput čitanja, slušanja glazbe ili gledanja televizije. Na stranicama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo možete naći točne i pouzdane informacije https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/

Stvorite i slijedite svakodnevnu rutinu

Održavanje svakodnevne rutine može pomoći i odraslima i djeci da sačuvaju osjećaj reda i svrhe u svom životu, unatoč nepoznatosti izolacije i karantene. Pokušajte se uključiti u redovite dnevne aktivnosti, kao što su rad, vježbanje ili učenje, čak i ako se moraju izvoditi na daljinu. Imajte jasan raspored svojih obroka u danu, kao i definirano vrijeme za odlazak na spavanje i ustajanje. Planirajte aktivnosti unaprijed i postavite si realne dnevne ciljeve. Ne samo da će vas pridržavanje vašoj uobičajene rutini  činiti aktivnijma, već ćete se lakše prilagoditi vanjskom svijetu kada nastupi vrijeme povratka na posao.

Budite povezani s drugim ljudima

Vaše interakcije licem u lice mogu biti ograničene, ali psiholozi savjetuju korištenje telefonskih poziva, tekstualnih poruka, video chatova i društvenih medija za pristup mrežama društvene podrške. Ako se osjećate tužno ili anksiozno, gledajte na ovo kao na priliku da razgovarate o svom iskustvu i emocijama koje osjećate. Posegnite za onima koje znate, a koji su u sličnoj situaciji. Facebook grupe su se već formirale kako bi se olakšala komunikacija i podrška među pojedincima od kojih se traži karantena. Oslanjanje na kućne ljubimce za emocionalnu podršku još je jedan način da ostanete povezani.

Izbjegavajte konflikte

U nekim slučajevima, ljudi će se samoizolirati s malom skupinom ljudi, bilo obitelji ili prijatelja. To može smanjiti osjećaj usamljenosti, ali može predstavljati druge izazove, osobito se povećava mogućnost prepirki i svađa. Mogu nam ići na živce čak i oni koje volimo i koji su nam dragi, osobito kada smo dovoljno dugo s njima u istom prostoru. Raspoloženje vam može podići i kraća tjelovježba ili udaljavanje od ljudi na barem 15-tak minuta nakon kojih se obično razlog za svađu više ne čini toliko važan.

Zdravi životni stilovi u vrijeme epidemije

Dovoljno se naspavajte, jedite dobro i vježbajte u svom domu ako ste za to fizički sposobni. Nastojte duboko disati, istegnite se. Pokušajte izbjeći uporabu alkohola ili droga, kao načina da se nosite sa stresom izolacije i karantene. Ako je potrebno, razmislite o alternativnim mogućnostima psihoterapije putem telefona ili video razgovora.

Započnite rituale u karanteni

Zašto s ovim novo-stečenim vremenom ne biste napravili nešto posebno tijekom karantenskih dana? Na primjer, možete pokrenuti dnevnik za bilježenje misli i osjećaja o kojima možete razmišljati kasnije, kako dani prolaze. Povežite se sa članom obitelji/prijateljem preko FaceTime-a svakog jutra ili započnite slikati sliku koju možete svaki dan uređivati po malo, pokušajte s nekim besplatnim on line tečajem stranog jezika, pletenja... Imati neki poseban ritual u ovo vrijeme pomoći će vam da se radujete svakom novom danu.

Važno je prihvatiti da je ovo vrijeme izazovno, ali da moramo voditi računa o sebi i o drugima. Pridržavajmo se svih uputa koje nam daju nadležne službe.

IZVOR:NASTAVNI  ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO DR.ANDRIJA  ŠTAMPAR


[OPŠIRNIJE]



Kako pomoći sebi i drugima,osobito djeci
Nenad Potkonjak / datum: 27. 3. 2020. 07:47

Kako pomoći sebi i drugima, osobito djeci

U sadašnjoj situaciji velike zdravstvene krize u cijeloj zemlji, ali i elementarne nepogode koja je pogodila oko četvrtinu naše zemlje, važno je podsjetiti kako možemo pomoći sebi i drugima, osobito djeci.

Prva stvar koju je važno imati na umu je: nudite i nudite podršku, jer su osobe u krizi otovrene za primanje, trebaju vas.

I drugo, ne zaboravite da oporavak teče u pravilu sporije nego što se nadamo, nego što bismo željeli, i skokovit je. Postoje razdoblja poboljšanja i pogoršanja, ali s vremenom znakovi traume su rjeđi i blaži.

U sadašnjem vremenu, važna je briga o sebi. Pokušajte u sadašnjoj situaciji stvoriti neku rutinu, za sebe i svoju obitelj. Razgovarajte o svojim osjećajima i sjećanjima, recite dugima za svoje potrebe, jer ako ih ne kažete jasno, možda će i podrška izostati. Pokušajte reducirati informiranje na razumnu mjeru, kako biste imali i priliku za odmak i neke druge aktivnosti koje morate ili koje vas vesele. Ali, usmjerite se samo na jasne I službene informacije. Optimističke slike za budućnost i maštanje o njima pomaže, ali zapamtite kako ovo nije vrijeme za donošenje velikih odluka, budite nježni i strpljivi sa sobom i odgodite odluke za kasnije.

U vremenu krize budite strpljivi prema djeci, bez obzira koje su dobi. Stvarajte strukturu u svojoj obitelji, planirajte zajedno s djecom, pomognite im u stvaranju osjećaja kontrole nad svakodnevicom. Tolerirajte im nekad ponašanje kao da su malo mlađi, i onima malima koji će pokazivati neko ponašanje koje su već bili prerasli, ali i onima velikima koji će htjeti više nježnosti, svjetlo u sobi noću… Imajte razumijevanja ako se dijete želi osamiti. I ako želi razgovarati s nekim drugim, umjesto s vama, podržite to, znači da zna što mu treba, kao i vi. Škola je sada drukčija, ali ne vršite pritisak. Ovo nije kriza škole, ovo je kriza veća od naše uske zajednice i svi smo pod stresom i uznemireni. Rutina da, ali uz naglasak na povezanosti i emocionalnoj sigurnosti. Potičite djecu da rade ono što vole, aktivnosti koje vole i u kojima uživaju. Općenito, u vremenu krize važna je sva dostupna podrška djeci, važno je dati im mogućnost da izraze i dijele teške osjećaje (u skladu s dobi i s osobom koja je njima važna), biti im model u nošenju sa situacijom i pokazati optimizam i vjeru u njihove snage. Budite im pri ruci, slušajte ih i dajte im osjećaj prihvaćenosti i poštovanja njihovih osjećaja, misli i potreba, te osjećaj sigurnosti

I budite strpljivi. Podrška je važna u sadašnjem trenutku, ali i dugoročno, za vrijeme koje je pred nama. Ukoliko sami ne dobivate dovoljno podrške u vremenu krize, ili su znakovi stresa koje prepoznajete kod sebe sve intenzivniji, potražite stručnu pomoć . Među svakodnevno dostupnim informacijama, pronađite broj neke od linija za psihološku pomoć. Brinući o sebi brinete tako i za druge.

Za kraj poklanjamo drevnu priču:

Jednom davno živio je stari rabin koji je volio poučavati. Poučavao je tolike generacije, da se ni sam nije mogao sjetiti koliko ih je bilo. Osim toga, bio je poznat po tome da je mogao čitati tuđe misli, znati što drugi misle. Svi su vjerovali u njegove moći i nitko u njih nije sumnjao.

Jednog dana, kad je rabin bio već jako star, odlučio ga je izazvati dječak po imenu Moša. Počeo je razmišljati kako pobijediti njegove moći. Razmišljao je i razmišljao, hodao unaokolo dok se zemlja nije utabala pod njegovim stopalima i dok se nije dosjetio. Otići će na livadu i uhvatiti leptira. Popom će, držeći leptira u ruci, otrčati do mudrog starca i pitati ga: „Rabine, što imam u ruci?“. Bio je potpuno siguran da će rabin reći ‘leptir’. Onda će ga pitati: „Je li živ ili mrtav?“ Ako rabin kaže da je mrtav, Moša će otvoriti ruku i pustiti leptira da odleti. Ali, ako rabin kaže da je živ, stisnut će leptira u ruci i rabinu ga pokazati uginulog.

S tom sjajnom idejom otrčao je do livade da uhvati leptira. Bio je potpuno siguran, kad nešto tražiš i to stvarno želi naći, da će uspjeti. I tako, uskoro je Moša imao leptira u ruci i bez daha i uzbuđen je otrčao rabinu.

Starac je spavao kad je Moša došao k njemu i ušao u sobu. Dječak je držao leptira u svojoj ruci, trudeći se da ga ne stisne i postavio prvo pitanje: „Rabine, što imam u ruci?“ Starac je razmišljao i nakon nekog vremena rekao: „Leptira, sinko, imaš leptira.“ Moša je bio zadovoljan, gledao ga je sjajnim očima i upitao: „Je li živ ili mrtav?“. Starac je zatvorio oči i milovao svoju dugu sijedu bradu. Ovaj put je jako dugo razmišljao. Kad je konačno otvorio oči svojim mekim glasom je rekao: „Sve je u tvojim rukama, sinko, sve je u tvojim rukama…“  (Mooly Lahad, 2000: Creative supervision)

Napisala: doc. dr. sc. Bruna Profaca, klinička psihologinja Poliklinike za zaštitu djecu i mladih Grada Zagreba

 


[OPŠIRNIJE]



Upis djece
Maja Novalić / datum: 6. 2. 2020. 18:17

Poštovani roditelji, objavljen je raspored pregleda djece prije upisa u 1. razred osnovne škole za školsku godinu 2020./2021. Dodatne informacije se nalaze u privitku.


[OPŠIRNIJE]



Vrijeme eksperimentiranja
Maja Novalić / datum: 6. 2. 2020. 18:00

Zanimljivo predavanje koje je s  Familylab Hrvatska organizirano tijekom 13. Tjedna psihologije.

Predavanje "Vrijeme eksperimentiranja" će održati psihologinja Dušanka Kosanović u srijedu, 19.02. s početkom u 17 (i trajanjem do 19) u Narodnoj knjižnici i čitaonici Vlado Gotovac, Rimska 27, Sisak.

U prilogu je više detalja o predavanju.

 

Pedagoginja, Marina Smiljanić


[OPŠIRNIJE]



Plan nadoknade dana i sati provedenih u štrajku
Željka Birač / datum: 3. 1. 2020. 09:56

Uz suglasnost Upravnog odjela za prosvjetu, kulturu i šport Sisačko – moslavačke županije i Ministarstva znanosti i obrazovanja nadoknade će biti:


23. prosinca 2019. 


24., 25., 26., 27. i 28. veljače 2020.


9. travnja 2020.


18. 19., 23., 24., 25., 26. lipnja 2020.


Sukladno tome nastavna godina se u našoj školi produljuje do 26. lipnja 2020. godine.


Ravnateljica


[OPŠIRNIJE]



OBAVIJEST RODITELJIMA U VEZI PLAĆANJA ŠKOLSKE KUHINJE I PRODUŽENOG BORAVKA
Maja Novalić / datum: 4. 12. 2019. 13:30

Poštovani roditelji!
Budući da ste uplatnice za plaćanje školske kuhinje i produženog boravka za
studeni dobili dok još nismo znali koliko će dana trajati štrajk, molimo Vas da
taj iznos podmirite. Iznos na uplatnicama za prosinac 2019. bit će umanjen
učenicima koji nisu bili u školi od 19. studenog do 2. prosinca 2019. U dogovoru
s osnivačem Gradom Siskom cijena se umanjuje 50,00 kuna za školsku kuhinju,
odnosno 200,00 kuna za produženi boravak.

Ravnateljica


[OPŠIRNIJE]



OBAVIJEST RODITELJIMA KOJI PRIMAJU DJEČJI DOPLATAK
Maja Novalić / datum: 17. 9. 2019. 14:33

MOLIMO RODITELJE, KOJI PRIMAJU DJEČJI DOPLATAK, DA POPUNJENI ZAHTJEV UZ POPRATNU DOKUMENTACIJU  ZA BESPLATNU PREHRANU UČENIKA U ŠKOLSKOJ GODINI 2019./2020. ,DONESU U TAJNIŠTVO ŠKOLE DO PETKA 20. RUJNA 2019. GODINE.


[OPŠIRNIJE]



Informacije za roditelje
Maja Novalić / datum: 17. 9. 2019. 14:27

Objavljeni su termini informacija za roditelje za školsku godinu 2019./2020.


[OPŠIRNIJE]



Odmor učenika 2019./2020.
Maja Novalić / datum: 1. 7. 2019. 10:15

U proširenju se nalazi odluka MZO te način realizacije odmora u školskoj ustanovi u školskoj godini 2019./2020.


[OPŠIRNIJE]



Obavijest za učenike i roditelje
Maja Novalić / datum: 13. 6. 2019. 14:24

OBAVIJEST ZA UČENIKE I RODITELJE

18. LIPNJA 2019. U 8 SATI POČETAK JE DOPUNSKOG RADA ZA UČENIKE KOJI SU NEGATIVNO OCIJENJENI IZ JEDNOG ILI DVA PREDMETA

27. LIPNJA 2019. U 18 SATI  SVEČANA PODJELA SVJEDODŽBI UČENICIMA 8. RAZREDA U HOLU ŠKOLE

8. SRPNJA 2019. PODJELA SVJEDODŽBI:

U 9:00 SATI – UČENICI RAZREDNE NASTAVE      1. – 4. RAZREDA

U 9:30 SATI - UČENICI PREDMETNE NASTAVE   5. - 7. RAZREDA

22. i 23. KOLOVOZA 2019. U 8 SATI  POPRAVNI, PREDMETNI I RAZREDNI ISPITI


POČETAK ŠKOLSKE GODINE 2019./2020. JE 9. RUJNA 2019. GODINE:

U   8 SATI UČENICI OD 2. – 8. RAZREDA

U 12 SATI UČENICI 1. RAZREDA

U UTORAK 10. RUJNA 2019. GODINE NASTAVA POČINJE  U 8:15 SATI ZA SVE UČENIKE

Ravnateljica


[OPŠIRNIJE]



OBAVIJEST O BESPLATNIM UDŽBENICIMA I DRUGIM OBRAZOVNIM MATERIJALIMA
Maja Novalić / datum: 26. 5. 2019. 09:56

Poštovani roditelji!

Grad Sisak u suradnji s Ministarstvom obrazovanja za školsku godinu 2019./2020. osigurat će besplatne udžbenike i radne bilježnice za sve učenike.

      Sredstvima državnog proračuna nabavljaju se isključivo  udžbenici iz svih predmeta - obvezni i izborni.

Za nabavu dopunskih i pomoćnih nastavnih sredstava ( radne bilježnice, kutije za tehničku kulturu, geografski atlas za 5. razred i mape) sredstva će osigurati naš osnivač Grad Sisak, ali samo za redovne predmete.

Radne bilježnice za izborne predmete ( Vjeronauk od 1. do 8. razreda, Njemački jezik od 4. do 8. razreda i Informatika za 7. i 8. razred )nabavljaju roditelji sami. 

 

Ravnateljica


[OPŠIRNIJE]



Igra na danski način
Maja Novalić / datum: 11. 4. 2019. 14:20

Lani je među najprodavanijim knjigama u Hrvatskoj bila „Danski odgoj djece“ danske autorice, psihoterapeutkinje Iben Dissing Sandahl. Ovih je dana Egmont objavio svojevrsni nastavak knjige, ovaj put se autorica fokusira, kako i naslov „Igra na danski način“ kaže, isključivo na igru. Poveznica na članak jutarnjeg lista 

Marina Smiljanić


[OPŠIRNIJE]



RSS





preskoči na navigaciju